Dni gminy Oświęcim

niedziela, 26 czerwca 2011

Udostępnij ten wpis:
25.06.2011r
Plac przed Domem Ludowym w Grojcu
KRZYWA ALTERNATYWA



















STRACHY NA LACHY



















W tym roku Dni Gminy Oświęcim były wyjątkowo udane. Na scenie w Grojcu zagrały zespoły Trick, Krzywa Alternatywa i Strachy na Lachy. Nie byłem na koncercie pierwszej grupy, jednak z czystym sumieniem mogę ocenić, że wszystkie występy były rewelacyjne, wnioskując po tym co zobaczyłem podczas, gdy grała Krzywa Alternatywa (która bardzo się rozwinęła, gra coraz lepsze koncerty, fani długo skandowali o bis) oraz Strachy na Lachy (mimo problemów z nagłośnieniem ogromnie pozytywny koncert. Tłum ludzi doskonale znający tekst, śpiewający z wokalistą). Gratuluję organizatorom, którzy na przyszły rok postawili sobie jeszcze wyżej poprzeczkę. Wszystkie zdjęcia zrobiłem obiektywem manualnym, dlatego ostrość ustawiałem ręcznie. Jaki mi się udało, to oceńcie sami:)
Namiastka tego, co można było zobaczyć podczas koncertu zespołu Strachy na Lachy: http://www.youtube.com/watch?v=x5N4tO7i-5c

2 komentarze

  1. Zdjęcia są świetne! Można prosić o więcej zdjęć ludzi bawiących się na Strachach? Jest możliwość dodania tych zdjęć czy przesłania na maila? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. albo picasa? :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia