Lotnicza wyprawa do Warszawy

środa, 26 października 2011

Udostępnij ten wpis:
03-04.09.2011 r
Katowickie lotnisko w Pyrzowicach oraz warszawskie lotnisko Okęcie





















































Początkiem września postanowiliśmy z moją dziewczyną Madzią przedłużyć sobie wakacje i wybraliśmy się samolotem z Pyrzowic do Warszawy. Co prawda w ciągu dwóch dni zwiedzaliśmy głównie stolicę, jednak nie mogłem sobie odpuścić wizyty pod płotem Okęcia:) Na pewno na ogromny plus zasługuje fakt, że w porównaniu do Balic to lotnisko ma dużo większy ruch. Wycieczka była wspaniała, lot bardzo przyjemny, ogólnie te dwa dni były jednymi z najwspanialszych w moim życiu:) Na samym początku umieściłem zdjęcia rządowego Tupoleva Tu 154 oraz Embraera, które zrobiłem dużo wcześniej. Miałem tę niesamowitą okazję i szczęście, że widziałem ostatnie lądowanie Tutki na warszawskim Okęciu. Szkoda tego samolotu, był jednym z najładniejszych, jakie powstały. Zdjęcia mogą nie powalać na kolana, jednak większość z nich robiłem przez szybę. Ale cieszę się, że znalazły się w mojej kolekcji.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia