Busem, samolotem czyli wrześniowe podróże

piątek, 7 grudnia 2012

Udostępnij ten wpis:
02-07.09.2012 r
Kraków - Warszawa - Gdańsk - Oslo - Katowice

























 Zaczęło się tradycyjnie, jak to często u mnie bywa. Zadzwonił do mnie mój przyjaciel a zarazem wspaniały towarzysz podróży Marek z informacją, że Polski Bus wrzucił nową pulę tanich biletów na wrzesień. Co powiem na Gdańsk i Warszawę? Moja odpowiedź była oczywista:)

Po co jednak wracając tłuc autobusem? A więc ja wyszukałem w miarę taniego połączenia (oczywiście z Gdańska przez Oslo;p) i w drogę. Spędziliśmy naprawdę świetnie czas. Dużo zwiedziliśmy i poznaliśmy.

Już niedługo kolejne podróże. Tym razem w planach Dortmund i Wilno. A co pokaże czas - zobaczymy:) Oczywiście podczas pobytu w Warszawie i Gdańsku nie byłbym sobą, gdybym nie udał się na spotting. Jednak zdjęcia samolotów można zobaczyć na moim nowym blogu: www.airphooto.blogspot.com. Zapraszam:)

1 komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia