Studniówka Konara 2013

czwartek, 17 stycznia 2013

Udostępnij ten wpis:
05-06.01.2013 r
Oświęcimskie Centrum Kultury

















































































A na koniec jeszcze mój filmik z owej studniówki:) 
Bardzo lubię robić zdjęcia na studniówkach. Fajnie jest popatrzeć na kilkuset młodych, świetnie ubranych i bawiących się ludzi, którym już powoli w głowie studia i dorosłe życie.

W tym roku dzięki Andrzejowi Rudiakowi również miałem okazję w doborowym gronie pofotografować studniówkę oświęcimskiego Konara, przy czym bawiłem się świetnie. A to za sprawą właśnie Andrzeja, Tomka, Dagmary, Marty, Ani i wielu innych świetnych osób z pasją:) DZIĘKI! 

Za rok mam nadzieję kolejna studniówka. OBY!

2 komentarze

  1. Ma Pan może zdjęcia III D z Konara? A jeśli nie, to czy orientuje się Pan, który studniówkowy fotograf może mieć? Bo znalazłam w 'necie' wszystkie klasy Konara, tylko nie III D ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi przykro, ale niestety nie.. Ciekawe czemu akurat tej klasy nie ma :D

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia