Wielkanocne prace mamy i siostry

niedziela, 24 marca 2013

Udostępnij ten wpis:
24.03.2013 r
Gorzów


























 Zbliżają się święta Wielkanocne. Na ten czas moja mama wraz z moją siostrą postanowiły ręcznie przygotować wielkanocne ozdoby. Trzeba przyznać, że żadne zdjęcie nie odda tego, jak pięknie im to wyszło:)

Dość dużo przyglądałem się temu, ile czasu zajmowało mamie i siostrze przygotowanie tych jajek i kurczaków. Robiły to z ogromnym poświęceniem, co wzbudzało nie tylko mój podziw, ale także najbliższych, zwłaszcza, że pracowały nad tym do późnych godzin nocnych. Same prace rozpoczęły wraz z początkiem Wielkiego Postu.


 Niektóre elementy są ręcznie wyszywane, wstążeczki trzeba było pojedynczo składać i przyczepiać dużą ilością szpilek, przygotować inne obrazki. Na zdjęciach nie ma wszystkich ozdób, jakie przygotowały, a jest tego naprawdę dużo.

Trzeba przyznać, że mam naprawdę zdolną mamę i siostrę:)

1 komentarz

  1. te xxx są powalające!
    Tylko ktoś, kto choć troszkę zajmuje się rękodziałaniem lub, tak jak Ty, przygląda się powstawaniu takich cudów wie, ile czasu i cierpliwości potrzeba... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia