Kapelusz na Kazimierzu

niedziela, 16 czerwca 2013

Udostępnij ten wpis:
14.06.2013 r
Kraków-Kazimierz









"Jest Madzia - jest szczęście"

Im jestem starszy tym jeszcze bardziej doceniam to i zdaję sobie sprawę jak bardzo ważnym i wspaniałym okresem w życiu jest czas chodzenia ze sobą i narzeczeństwa, czyli ten okres, kiedy jeszcze nie mieszka się razem, spotyka się tylko w wolnych chwilach, do których się każdego dnia tęskni. Ten czas, kiedy zasypiając w nocy myślę co akurat robi i myśli moja druga połówka.

To wspaniałe, że możemy się za sobą stęsknić, przez co każde spotkanie sprawia nam jeszcze więcej radości a każde rozstanie pozostawia trochę tęsknoty.

Jestem bardzo szczęśliwy z Madzią i bardzo cieszę się, że potrafiliśmy stworzyć taki związek, który trwa już kilka lat a w którym wszystko ma swoje miejsce i swój czas. To wspaniałe, że po tylu latach związku nadal za sobą tęsknimy i ogromnie cieszymy się na spotkanie.

Tak było w przypadku tych zdjęć. Nie widziałem się z Madzią prawie tydzień. Oboje mieliśmy obowiązki, które nie dały nam chwili czasu, mimo, że mieszkamy niedaleko siebie. W końcu w piątek udało się. Wybraliśmy się na pyszną kolację i później w jeden z najdłuższych spacerów, jakie mieliśmy w Krakowie. To był wspaniały czas, który dzisiaj świetnie wspominam.
Cieszę się, że znalazłem taką dziewczynę, jak Madzia!

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia