Wizyta w lotniskowej straży pożarnej

wtorek, 16 lipca 2013

Udostępnij ten wpis:
15.06.2013 r
Kraków Airport (EPKK)






















































Dzięki Tomkowi Mrozowi mogłem wraz z Madzią uczestniczyć w bardzo ciekawej wycieczce zorganizowanej przez dwie urocze Panie, czyli Monikę Pabisek i Ulę Podrazę z biura prasowego Kraków Airport. Głównym punktem sobotniego poranka było spotkanie z sokolnikiem oraz wizyta w lotniskowej straży pożarnej.

Nowinkami interesuję się od dawna, tym bardziej spodobały mi się pojazdy, w jakie wyposażona jest lotniskowa strażnica. Takich wozów bojowych nie powstydziłoby się żadne lotnisko na świecie (według mojej opinii). Dodatkowo panowie strażacy byli wyjątkowo sympatyczni i bardzo ciekawie opowiadali o swojej pracy.

Również w tym miejscu miałem swój debiut: po raz pierwszy zjechałem po strażackiej rurze z takiej wysokości. Mega fajna sprawa, którą powtórzyłbym jeszcze wiele razy gdyby była tylko okazja:)

Trzeba przyznać, że w takich wydarzeniach chciałoby się uczestniczyć wiele razy. Pasja w połączeniu ze wspaniałymi ludźmi daje dużego powera nawet na kilka tygodni. Dziękuję wszystkim i oby do następnego razu:)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia