Setny wpis po 1014 dniach :)

czwartek, 5 września 2013

Udostępnij ten wpis:
21.06.2010 - 04.09.2013 r
Różne miejsca Polski i Europy



































































































25 listopada 2010 roku na moim blogu pojawił się pierwszy wpis, poświęcony gali tanecznej zespołu Grawitacja z Oświęcimia. Po ponad 1014 dniach i wielu wspaniałych wydarzeniach przyszedł czas na setny wpis blogowy.

To był bardzo owocny okres. Zrobiłem ogromną ilość zdjęć z której udostępniłem tylko część. Blog co jakiś czas się zmieniał, a to wszystko dzięki poradom osób, które śledzą moje wpisy.

Z okazji setnego posta wybrałem po jednym zdjęciu z każdego wpisu. Jest ich więc 100. Nie są to może najlepsze zdjęcia, ale takie do których ja mam pewien sentyment.

Również przy tej okazji chciałbym podziękować wielu osobom, których spotykam każdego dnia. Wielu z nich inspiruje mnie do wytężonej pracy. Niech te nazwiska pozostaną w tajemnicy. Wyjawię tylko jedno: Madzia. Myślę, że nie muszę pisać dlaczego. Dziękuję kochanie, że jesteś.

Mam nadzieję, że uda mi się jeszcze intensywniej pracować i najbliższy czas będzie co najmniej tak dobry, jak miniony. Planów jest wiele:)

Dziękuję wszystkim odwiedzającym i zapraszam do dalszego śledzenia mojego bloga!:)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia