Ciężki transport w obiektywie

poniedziałek, 23 września 2013

Udostępnij ten wpis:
14.09.2013 r
Droga wojewódzka nr 933
































Nie tak dawno przez przypadek natrafiłem na kanał YT Iwony Blecharczyk, wyjątkowo uroczej dziewczyny, która rzuciła ciepłą posadkę w szkole dla pracy na tirach (wspomniany kanał na YT tutaj: link). Zagłębiając się w jej filmiki przypomniałem sobie o mojej bardzo dawnej, ogromnej pasji, jaką były właśnie długie zestawy ciągników siodłowych z naczepami. Natychmiast odżyły wspomnienia. Opowiedziałem o tym Madzi, która stwierdziła: ok, to idziemy pocykać zdjęcia ciężarówkom. I tak zrobiliśmy.

W międzyczasie zacząłem zagłębiać się w temat. Wirtualnie poznałem postać Rafała Zazuniuka (znanego w sieci jako Nolibab3, link do bloga), który robi wszystko, żeby zmienić wizerunek kierowcy w Polsce. I robi to doskonale! Bardzo zainspirowała mnie ta postać. Jego pasja, podejście do życia, do drugiego człowieka. I inteligencja, jaka od niego bije.


Kolejno wpadłem także na filmy Piotra Jaskierni (znanego jako Hiob - link), od którego spokojem można byłoby się zarazić. Człowiek, który z wyjątkową pasją opowiada o swojej pracy, życiu, wierze. Doświadczenie "bije od niego na kilometr".
Potrzeba takich ludzi na drogach, jak Iwona, Rafał czy Piotr. Potrzeba w ogóle takich ludzi na co dzień. I chwała im za to, że kręcą swoje filmiki, wrzucają do sieci, pokazują prawdę i rzeczywistość bez owijania i kłamania.

Dziękuję wam także za to, że z wami, za sprawą waszych filmów mogę przemierzyć niezły kawałek świata. Powodzenia i oby tak dalej!

1 komentarz

  1. Dziękuję za miłe słowa i za to, że i Ty przyczyniasz się do zmiany wizerunku kierowców, jaki pokutuje wśród tak zwanego "ogółu". Tymczasem wśród kierowców są setki tysięcy inteligentnych, ciężko pracujących mężczyzn (i kobiet także), wykonujących naprawdę ważną i niewdzięczną robotę. Wszystko, co kupujemy mamy dlatego, że jacyś kierowcy nam to dostarczyli. Na wielu etapach: Od węgla do elektrowni, po zaopatrzenie w surowce producentów, potem towar do magazynów i z magazynów do sklepów, a w międzyczasie wywóz śmieci i surowców wtórnych, itd, itp. Bez transportu cała gospodarka natychmiast by zamarła.

    Pozdrawiam. Trucker hiob.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia