Wschód słońca w Tatrach

poniedziałek, 25 listopada 2013

Udostępnij ten wpis:
23-25.10.2013 r
Bukowina Tatrzańska

















Końcem października miałem okazję współprowadzić warsztaty dla rzeczników prasowych. Miejsce wyjazdu było bardzo interesujące, bo hotel zlokalizowano w Bukowinie Tatrzańskiej.

W ostatni dzień wstałem o 3 rano i pojechałem na wschód słońca. Najpierw dość długo szukałem miejscówki, byłem nawet na Słowację. W końcu zatrzymałem się w przepięknym miejscu. To był najlepszy pomysł, na jaki wpadłem. Tak rozgwieżdżonego nieba jeszcze nigdy nie widziałem. Stałem na polanie wsłuchując się w szum strumyka i poranny śpiew ptaków. Coś cudownego, aż chciało się żyć.

Warto więc nie raz pospać 3 godziny krócej dla takich chwil :) 

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia