Dzień Spottera cz. II

wtorek, 10 grudnia 2013

Udostępnij ten wpis:
17.07.2013 r
Katowice Airport

























 O Dniu Spottera w Katowice Airport słyszałem od dawna. W sumie nigdy nie przypuszczałem, że uda mi się w nim uczestniczyć.

Pomysł jest rewelacyjny. Raz za czas spotykają się wybrane przez losowanie osoby, żeby wspólnie fotografować samoloty z płyty lotniska. Jest to oczywiście dla takich ludzi jak ja, niemała gratka.

Dzień był świetny. Pogoda wyjątkowo dopisała, było bardzo ciepło. Jednak najważniejsi byli ludzie. Wydaje mi się, że ekipa, która się wówczas zebrała, była jedną z najlepszych:) Niektórzy już od dawna zajmowali się robieniem zdjęć samolotom, inni chcieli zacząć to robić.

Na pewno chciałoby się jak najczęściej przebywać w takich miejscach. Jest to oczywiście niemożliwe. Tym bardziej cieszą takie dni, ja te. W najbliższym czasie przedstawię pozostałe zdjęcia.

Dziękuję całej ekipie z Piotrkiem Adamczykiem na czele:) Mam nadzieję do zobaczenia następnym razem w tak super miejscu:)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia