Fotograficzne podsumowanie 2014 roku

środa, 31 grudnia 2014

Udostępnij ten wpis:
01.01 - 31.12.2014 r
Polska - Europa





























































































































































































Ostatnia notka 2014 roku

Jeszcze tylko kilka chwil i rok 2014 przejdzie do historii. Jest to dla mnie tradycyjny czas podsumowania. Jaki był ten kończący się rok? Trudno jednoznacznie ocenić. Obfitował w bardzo ważne i wspaniałe wydarzenia. Śmiało go można liczyć miarą sukcesów, liczbą przejechanych kilometrów oraz ilością poznanych wspaniałych ludzi.To cieszy. Były też takie momenty, które niekoniecznie były dobre. Jednak powinno się spróbować z nich osiągnąć jakieś dobro. W tym roku udało mi się opublikować 52 posty, czyli średnio jeden na tydzień. W folderach czeka jednak jeszcze wiele zdjęć. Mam nadzieję, że szybko uda się wszystko nadrobić.

Rok 2015 jest dla mnie bardzo wielką tajemnicą. Jaki będzie? Jeżeli nie będzie gorszy, niż ten obecny, to ok. Mam jednak nadzieję, że będzie lepszy. Czas w końcu aby poukładać wiele spraw, które się namnożyły.

Na zakończenie życzę każdemu odwiedzającemu mojego bloga dużo wspaniałych chwil w nowym, 2015 roku. Niech dobro i szczęście nigdy was nie opuszcza. Życzę wam odwagi do spełniania swoich i najbliższych marzeń. Nie raz wystarczy tylko trochę więcej fantazji:) I obyśmy się wszyscy spotkali za rok, gdy będzie czas na podsumowanie 2015 roku:)



WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!



Tradycyjnie zapraszam również do odwiedzania mojego drugiego bloga o fotografii lotniczej:
Airphooto

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia