72. Tour de Pologne

piątek, 21 sierpnia 2015

Udostępnij ten wpis:
05-08.08.2015 r
Jaworzono - Nowy Sącz - Bukowina Tatrzańska - Zakopane - Kraków
















































































To było prawdziwe kolarskie święto. Na tydzień najlepsze grupy zawodowe świata zagościły do Polski, żeby na naszych trasach rozegrać walkę o zwycięstwo w 72. Tour de Pologne. Ja po raz kolejny miałem okazję jechać w czołówce wyścigu. Kolarstwo to moja największa sportowa pasja i cieszę się, że znowu mogłem uczestniczyć w tym niesamowicie ważnym wydarzeniu. Małopolskie etapy prezentowały się rewelacyjnie. Tłumy ludzi na trasie plus wspaniałe, tatrzańskie widoki - czego chcieć więcej? 

Mam wielką nadzieję, że w przyszłym roku znowu będę mógł uczestniczyć w Tour de Pologne. Ogromnie dziękuję też Kubie bo to w głównej mierze jemu zawdzięczam uczestnictwo w tegorocznej edycji wyścigu. To niesamowicie fajny człowiek z którym przebywanie jest nie tylko samą przyjemnością, ale także wyjątkowo inspirujące. Oby do zobaczenia za rok!

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia