Spacerem po mieście sztuki i miłości

wtorek, 4 sierpnia 2015

Udostępnij ten wpis:
30.01-02.02.2014 r
Paryż - Beauvais
 





















































Wcześniej w Paryżu miałem okazję być już kilka razy. Muszę szczerze przyznać, że to miasto nie wywarło na mnie tak dużego wrażenia. Zakochany w Skandynawii oraz w odludnych, najlepiej chłodnych miejscach, bardzo lubiłem Francję, ale wybierając kierunek podróży zawsze wolałem północ. Jedyną rzeczą, która ciągnęła mnie ponownie do tego miejsca, było małe marzenie Madzi, żeby zobaczyć właśnie Paryż. Kiedy pojawiła się dobra okazja to wówczas nie czekałem tylko zarezerwowałem bilety i tak spędziliśmy wspaniały weekend nad Sekwaną.

W tym wyjeździe udało się wszystko. Świetny hotel w samym centrum, pogoda, odwiedzone miejsca. Zmieniło się także moje spojrzenie na to miasto miłości i sztuki. Wystarczyło popatrzeć jaką radość ta podróż sprawiła Madzi. Dlatego też jeżeli tylko będziecie mieli okazję to nie zastanawiajcie się, tylko jedźcie do Paryża. Warto:)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia