Radom Air Show

piątek, 8 kwietnia 2016

Udostępnij ten wpis:
22.08.2015 r
Lotnisko Radom-Sadków



































































To było dla mnie coś, czego w lotnictwie jeszcze nigdy nie doświadczyłem. Dzięki uprzejmości Piotrka wspólnie z Magdą, Jackiem i Agatą wczesnym sobotnim rankiem 22 sierpnia udaliśmy się na Radom Air Show, czyli pierwsze tego typu wydarzenie, w którym uczestniczyłem. O fotografii pokazów lotniczych nie miałem i uważam, że nadal nie mam żadnego pojęcia. Jednak było to dla mnie niesamowite przeżycie. Pomimo mega średniej pogody (deszcz + upał) warto było poświęcić kilkanaście godzin na podziwianie tych wspaniałych maszyn i jeszcze wspanialszych pilotów, którzy muszą mieć naprawdę wyjątkową wyobraźnię. 

Mam nadzieję, że jeszcze niejedne pokazy lotnicze przede mną. Całej ekipie ogromnie dziękuję za wspólną wspaniałą wyprawę :)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia