Fotograficzne - przypadkowe podsumowanie 2016 roku

sobota, 31 grudnia 2016

Udostępnij ten wpis:
01.01 - 31.12.2016 r
Polska - Europa











Kończący się rok 2016 jest trudny do podsumowania i jednoznacznej oceny. Na plus mogę zdecydowanie zaliczyć liczne i bardzo ciekawe podróże, które zrealizowaliśmy według zasady "Byle dalej, byle taniej" :) O negatywach nie wypada pisać.

Każdego roku przygotowywałem obfite podsumowanie. Tym razem zrobiłem inaczej: totalnie losowo postanowiłem wybrać 10 zdjęć, które znalazły się w tym poście. Bez żadnego klucza, bez żadnych preferencji. Najważniejszym wydarzeniem kończącego się roku są zdecydowanie Światowe Dni Młodzieży. Bardzo dużo wspaniałych osób, które poznałem i wspaniałych chwil, które przeżyłem, na pewno pozostanie w mojej (bardzo słabej) pamięci.

Dziękując wszystkim za otrzymane dobro życzę, aby rok 2017 był lepszy, niż ten, który dobiega końca. Życzę Wam zachwytu nad światem, wspaniałych chwil w gronie najbliższych i przyjaciół oraz samych dobrych zmian. Bądźcie szczęsliwi i obdarzajcie tym szczęściem innych.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia