Idź i kochaj!

wtorek, 6 czerwca 2017

Udostępnij ten wpis:
03.06.2017 r
Pola Lednickie















































































Obecnie trudno mi wyobrazić sobie rok bez udziału w spotkaniu na Polach Lednickich. Te kilka bardzo trudnych fizycznie godzin daje mi energię na wiele następnych miesięcy. Uwielbiam tam być, pomimo upału, wszędobylskich pająków, ogromnej ilości kurzu i wielu innych niedogodności. Cieszę się, że mogę przebywać wśród wielu wspaniałych osób, które pokazują, jak można się dobrze bawić. 


Tegorocznym hasłem spotkania były słowa "Idź i kochaj". To właśnie wokół tego tematu zorganizowane zostały wszystkie wydarzenia towarzyszące. W tym roku także po raz kolejny miałem przyjemność i niewątpliwy zaszczyt pracować dla biura prasowego, z tak niesamowitymi osobami, jak chociażby Ania i Krzysiek. To niesamowite, że tak fajne osoby potrafią poświęcić tyle wolnego czasu, aby po prostu zorganizować jedno z najwspanialszych spotkań (jak dla mnie oczywiście). Podziwiam ich trud i zaangażowanie. Gorąco wierzę, że także w przyszłym roku będę mógł uczestniczyć w tym spotkaniu, ponownie działając dla Biura Prasowego.

Warto było!

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia