"I tak to się zaczęło..." czyli przegląd orkiestr w Polance Wielkiej

wtorek, 22 sierpnia 2017

Udostępnij ten wpis:
28.05.2017 r
Polanka Wielka


























































Końcem maja zostałem poproszony o zrobienie fotoreportażu z przeglądu orkiestr dętych w Polance Wielkiej. Co prawda ten termin miałem wcześniej zajęty, ale sam grałem przez kilka lat w orkiestrze, uwielbiam to i takiej prośby nie mogłem zostawić bez odpowiedzi pozytywnej. Pozamieniałem terminy i stało się :)

Pogoda była koszmarna do robienia zdjęć. Było wyjątkowo gorąco, ostre południowe słońce odbijało się od wszystkich instrumentów, nie można było narzekać na brak światła ;) Bardzo się cieszę, że miałem taką możliwość. Wkrótce ponownie będę miał okazję fotografować konkurs orkiestr dętych. Już nie mogę się doczekać :)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia