Photo Day Kraków part I

niedziela, 26 sierpnia 2012

Udostępnij ten wpis:
17.03.2012 r
Podkrakowskie lotnisko w Balicach


































Po raz kolejny przekonałem się, jaką mam wspaniałą dziewczynę:) Tak szperała w sieci, że wynalazła mi świetną imprezę, czyli Photo Day, organizowany przez Moje Miasto Kraków. Nerwowy zapis na zasadzie kto pierwszy ten lepszy (była bardzo ograniczona liczba miejsc) i jeah, udało się:)
Mimo iż był marzec, pogoda bardzo się udała. Świetna sprawa chociaż przez chwilę pobyć tak blisko samolotów. Wspaniali ludzie, wspaniałe maszyny.
Zdjęć z tego wydarzenia mam bardzo dużo, dlatego postanowiłem podzielić je na trzy części. Dzisiaj pierwsza odsłona.
Ogromne podziękowania oczywiście dla Madzi, lotniska oraz przede wszystkim dla człowieka, który to zorganizował, czyli dla Aleksandra Głowani (wraz z Jego uroczą małżonką), redaktora naczelnego MM Kraków.
Chciałbym jeszcze chociaż raz móc fotografować z płyty. Może kiedyś się uda:)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia