Świat w miniaturze

poniedziałek, 18 lutego 2013

Udostępnij ten wpis:
20.10.2012 r
Park Miniatur w Inwałdzie







































Za namową i dzięki rodzicom Madzi wybraliśmy się pod koniec października aby odpocząć w ciepłych wodach Bukowiny Tatrzańskiej. Po drodze zatrzymaliśmy się w bardzo znanym miejscu,w którym jednak nigdy wcześniej nie byłem, czyli Parku Miniatur w Inwałdzie.

Park Miniatur to miejsce, które każdy w miarę możliwości powinien odwiedzić. Zwłaszcza przy takiej pogodzie jaką mieliśmy podczas naszego zwiedzania. Cieszyłem się, że choć w miniaturze mogłem zobaczyć miejsca, które już kiedyś odwiedziłem oraz te, które odwiedzić mam zamiar. Cały dzień był bardzo udany. Dlatego lubię przejrzeć te zdjęcia w szare, ciągnące się dni.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia