Lenka i Misia

niedziela, 21 kwietnia 2013

Udostępnij ten wpis:
21.04.2013 r
Gorzów



























Wraz z wiosną w domu mojej siostry pojawił się przepiękny piesek, nazwany Lena. Mała jest tak sympatyczna, że trudno się w niej nie zakochać. Na pewno w wielu względach przypomina mojego pieska Misię, którą mam już od kilku lat. Ogromnym zdziwieniem dla mnie było to, że obie świetnie się razem ze sobą bawiły. Jak się po raz kolejny okazuje, pies jest najlepszym przyjacielem człowieka:)

"Pies nie cieszy się z wielkiego dom, drogiego auta ani markowych ciuchów. Patyk jest spełnieniem jego marzeń. Nieważne czy właściciel jest bogaty czy biedny, mądry czy głupi. Wystarczy, że pokochasz psa, a on odwdzięczy się tym samym" - Marley i Ja.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia