Czwarty dzień Life Festival Oświęcim 2013

sobota, 29 czerwca 2013

Udostępnij ten wpis:
29.06.2013 r
Stadion Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Oświęcimiu





MONIKA BRODKA












RAY WILSON&STILTSKIN




















FUTURE FOLK











KOZAK SYSTEM 














Zakończyła się czwarta edycja Life Festival Oświęcim. Podczas koncertu głównego na scenie ustawionej na stadionie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji wystąpiły takie gwiazdy jak Future Folk, Kozak System, Monika Brodka, Ray Wilson z zespołem Stiltskin oraz muzyk, na którego czekano od dawna, czyli Sting. 

Podsumowując festiwal chciałbym ominąć wszelkie negatywne strony. Natomiast wielkie podziękowania należą się ludziom, bez których dla mnie ten festiwal byłby okazją jedynie do posłuchania muzyki na żywo, a nie świetnej zabawy. Niektórzy tak jak ja tym festiwalem żyją, czekają na niego cały rok. Z niektórymi widzę się tylko podczas LFO.

Dlatego chciałbym ogromnie podziękować takim ludziom, jak Andrzej Rudiak, Ania Mrozowska, Justyna Radwan, Kasia Leśniak, Artur Grzegorzek, Marek Lach, Dominik Smolarek, Artur Szyndler, Mateusz Moskała, Konrad Kubuśka, Albert Bartosz, Marek Mędela, Rafał Lorek i wielu innym osobom, o których może zapomniałem albo imienia nie znam.

Dziękuję bardzo każdemu z osobna i mam nadzieję do zobaczenia za rok!
Pod warunkiem, że Biuro Prasowe będzie dla nas łaskawe.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia