Trzeci dzień Life Festival Oświęcim

piątek, 28 czerwca 2013

Udostępnij ten wpis:
28.06.2013 r
Stadion Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Oświęcimiu




PERFECT SYMFONICZNIE









RED HOT CHILLI PIPERS















POPARZENI KAWĄ TRZY





JAMARAM













STREET LIFE






Trzeci dzień Life Festival Oświęcim przebiegał pod znakiem Street Festivalu oraz koncertu Muzyka Świata. Na scenie pojawiły się zespoły: Jamaram, Poparzeni Kawą Trzy, Red Hot Chilli Pipers oraz na zakończenie Perfect, który wystąpił wraz z orkiestrą symfoniczną. Jak dla mnie największym pozytywnym zaskoczeniem okazał się zespół RHCP, których koncert był niesamowicie energiczny.

4 komentarze

  1. Widzę, że jesteś dobrze doinformowany kto gra i gdzie gra....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, pracuje się w tej branży a po drugie interesuję się takimi wydarzeniami:) Zresztą są to oficjalne informacje.

      Pozdrowienia

      Usuń
  2. Zapomniałeś o jednym z najlepszych raperów w Polsce, ale widzę, że nic nie daję Ci do myślenia nawet delikatne sugerowanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi Anonimowy:
      Trudno być w dwóch miejscach na raz. Doskonale wiedziałem, że pod lodowiskiem jest koncert H-H, ba! nawet wiedziałem kto wystąpi!. Oba koncerty odbywały się o tej samej porze. Ja musiałem być na stadionie MOSiR, bo takie miałem zadanie. Zresztą wystarczy poczytać moje artykuły w internecie, żeby zobaczyć, że też o tym pisałem.

      Pozdrawiam Cię Anonimowy serdecznie i życzę dobrej niedzieli!
      Kamil.

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia