Fotograficzne podsumowanie 2013 roku

wtorek, 31 grudnia 2013

Udostępnij ten wpis:
01.01-31.12.2013 r
Polska - Europa




























































































































































































































                             Ostatnia notka 2013 roku

Kolejny rok w kalendarzu można już wykreślić. 2013 przechodzi do historii. Przyszedł więc tradycyjny czas na podsumowanie. Jaki był? Na pewno obfitujący w wiele podróży i wielu poznanych, wspaniałych osób. Na naszej podróżniczej mapie znalazły się między innymi Belgia, Holandia, Norwegia, Ukraina, Litwa i kilka innych. Spędziliśmy dużo wspaniałych chwil na rozmowach i spotkaniach. Oczywiście jakieś negatywne akcenty również były, ale staram się oddalić je w zapomnienie. Był to także rekordowy rok na moim blogu. Po raz pierwszy zaprezentowałem 65 różnych postów, które zobaczyło kilkadziesiąt tysięcy osób. Był także mały jubileusz, czyli setny wpis po 1014 dniach istnienia tego portalu. Super czas:)

Dziękuję wszystkim, którzy choć dobrą myślą nie raz mnie wspierali i pomagali. Tych osób nie łatwo wymienić. Są wśród nich osoby, które już od lat są mi bardzo bliskie. Oczywiście zawsze najważniejszymi osobami, które zawsze są przy mnie i w moim sercu jest Madzia, rodzice i siostra. Jest także wiele, wiele, bardzo wiele osób, które nie będę wymieniał z imienia i nazwiska, a które zawsze są przy mnie.

Warto też na końcu roku, robiąc rachunek sumienia, przeprosić. Każdemu przydarzają się gorsze dni i potknięcia. Jeżeli kogokolwiek skrzywdziłem, sprawiłem, że było mu przykro - przepraszam z całego serca. Nigdy nie chciałem zrobić komuś przykrości, jeżeli tak było, to na pewno niespecjalnie. 


Na zakończenie życzę każdemu odwiedzającemu mojego bloga dużo wspaniałych chwil w nowym, 2014 roku. Niech dobro i szczęście nigdy was nie opuszczają. Życzę wam odwagi do spełniania swoich i najbliższych marzeń. Nie raz wystarczy tylko trochę więcej fantazji:) I oby ten nowy rok był lepszy niż wszystkie minione.

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!!!

Zapraszam również do odwiedzania mojego nowego bloga, poświęconego fotografii lotniczej:
Airphooto

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia