Dwusetny wpis po blisko 5 latach

sobota, 3 października 2015

Udostępnij ten wpis:
25.11.2010 - 03.10.2015 r
Różne miejsca :)



















Po ponad 1773 dniach liczba postów na moim blogu osiągnęła liczbę 200. Aż się wierzyć nie chce. A pomyśleć, że wszystko zaczęło się bardzo przypadkowo, 25 listopada 2010 roku, kiedy to opublikowałem pierwszy post z gali jednej ze szkół tańca. Wtedy nie pomyślałbym, że blogowanie tak bardzo mnie wciągnie i to właśnie w tym miejscu będę tworzył swój osobisty pamiętnik, którym będę dzielił się także z innymi. 

Jaki to był czas? Na pewno bardzo owocny. Wydarzyło się wiele wspaniałych rzeczy, byłem w wielu pięknych miejscach, poznałem setki fascynujących ludzi. Muszę przyznać, że teraz jestem wyjątkowo zadowolony, że wtedy założyłem tego bloga. Pamięć jest bowiem ulotna i nieraz zdarza mi się sięgać właśnie do tego archiwum i przypominać sobie cudowne chwile, jakie miałem okazję przeżyć. 

Ostatnio czasu na blogowanie mam bardzo mało, przez co kolejka zdjęć bardzo się wydłuża. Jednak na razie nie mam zamiaru kończyć, bo jak wspomniałem - to także część mojej pasji.

Z okazji dwusetnego wpisu postanowiłem zaprezentować po jednym zdjęciu z pierwszych i ostatnich dziesięciu postów na blogu. Mam nadzieję, że tego typu okazji będzie jeszcze wiele:)
Jeszcze raz dziękuję wszystkim odwiedzającym a także tym, którzy zawsze służą poradą i dobrym słowem:)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia