Amen, czyli Lednica 2016

środa, 10 sierpnia 2016

Udostępnij ten wpis:
04.06.2016 r
Pola Lednickie































































O Lednicy pisałem już wielokrotnie, bardzo dużo i bardzo często. W tym roku po raz kolejny (już nawet nie pamiętam który, 14?15?) znów byłem na Polach. Po raz kolejny miałem okazję współpracować z jedną z najlepszych ekip w biurze prasowym. Po raz kolejny mogłem doświadczyć młodości, radości i dobrej zabawy przybywających osób. Było nie tylko gorąco, ulewnie, ale przede wszystkim wspaniale jak zawsze. I ten niepowtarzalny nigdzie zachód słońca. To wszystko sprawia, że chce się tam wracać każdego roku.


Pomimo braku Ojca Jana Góry cieszę się, że mogłem tam być. Dziękuję ekipie z biura prasowego za świetną atmosferę i współpracę. Mam nadzieję, że w przyszłym roku również uda się spotkać w tym samym gronie :)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia