Gigant w Pyrzowicach, czyli An-124 Rusłan z płyty

wtorek, 9 sierpnia 2016

Udostępnij ten wpis:
08.08.2016 r
Katowice Airport (EPKT)





































































W poniedziałkowe popołudnie dzięki Piotrkowi Adamczykowi z Katowice Airport miałem okazję fotografować drugi co do wielkości samolot trasportowy świata, czyli An-124 Rusłan. Dla fana samolotów była to wyjątkowa i niesamowita sytuacja, która rzadko się zdaża. An jest nie tylko ogromny, ale wyjątkowo ładny. Nie przeszkodził więc upał i drobne problemy po drodze.

Z tym samolotem mam jedno wspomnienie, kiedy pierwszy raz pędziłem, żeby go zobaczyć i spóźniłem się jakieś 20 sekund. Tym razem nie uciekł, co więcej prezentował się niesamowicie nie tylko za dnia, ale także po zmroku.

Piotrku - jestem ogromnie wdzięczny!

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia