Parowozem w świat

niedziela, 19 listopada 2017

Udostępnij ten wpis:
19.11.2017 r
Trzebinia - Chrzanów - Mysłowice




































Dzisiaj mieszkańcy Trzebinii, Chrzanowa, Mysłowic i wielu okolicznych miejscowości mieli nie lada gratkę zobaczyć zabytkowy parowóz Ty42-24 zestawionym z trzema historycznymi wagonami serii Bwi z lat 1976-1977. Mieli okazję nie tylko zobaczyć, ale także przjechać się tak, jak to było dawniej. Z tej okazji skorzystałem także ja. Było to bardzo ciekawe przeżycie, ponieważ nie tylko po raz pierwszy w życiu widziałem jadący parowóz, co dodatkowo miałem okazję przejechać się takim składem. 

Ogromne brawa dla organizatorów! Świetna impreza, która mam nadzieję szybko się powtórzy :) 

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia