Fotograficzne podsumowanie 2011 roku

sobota, 31 grudnia 2011

Udostępnij ten wpis:
01.01-31.12.2011 r
Polska - Europa





Paweł Gąsiorek i Jego pasja



Paweł Gąsiorek z Kęt stworzył coś, co w dzieciństwie chciało mieć chyba większość chłopaków: dużą makietę kolejową, wartą kilkanaście tysięcy złotych. Więcej zdjęć: link

Pierwszy plener KMF

Klub Miłośników Fotografii z Chełmka zorganizował pierwszy wspólny plener w stadninie koni oraz w bobreckich czworakach. Więcej zdjęć: link

Mecz gwiazd hokeja






 Jedni z najlepszych zawodników PLH przyjechali do Oświęcimia, aby między sobą rozegrać charytatywny mecz,z którego dochód przeznaczono na leczenie chorego Dawidka Skowyry. Więcej zdjęć: link
Moja pierwsza podróż do Szwecji



Zafascynowany krajami skandynawskimi początkiem grudnia wybrałem się do Sztokholmu, aby poznać kraj oraz kulturę Szwedów. Wyprawa całkowicie udana, zakończona dużą ilością nowych, dobrych znajomości. Więcej zdjęć: link

Drugi plener KMF


Kolejnym tematem pleneru Klubu Miłośników Fotografii z Chełmka był ślub. Przy okazji udało się sfotografować strażaków w akcji, którzy gasili płonące łąki. Więcej zdjęć: link

Talenty Małopolski 2011


W Zawoi kilkudziesięciu tancerzy oraz formacji walczyło o tytuł Talentu Małopolski 2011. Więcej zdjęć: link

Natalia i wino

Po bardzo długim okresie dogadywania się i szukania wspólnych terminów w końcu udało mi się umówić z Natalią na zrobienie kilku fotek. Więcej zdjęć: link

68. Tour de Pologne


Po raz 68. najlepsze światowe drużyny kolarskie przyjechały do Polski, aby na naszych drogach rozegrać walkę o laur Tour de Pologne. Więcej zdjęć: link

Lotnicza wyprawa do Warszawy


Korzystając z promocji PLL LOT wybrałem się wraz z moją dziewczyną Madzią do stolicy Polski Warszawy, aby nie tylko ją zwiedzić, ale aby również porobić kilka zdjęć samolotom, kursującym na Okęciu. Więcej zdjęć: link

Sakra biskupia ks. Rysia i o. Muskusa


Końcem września Kościół krakowski zyskał nowych biskupów, na których mianowano księdza Grzegorza Rysia i ojca Damiana Muskusa. Więcej zdjęć: link


Druga gala Grawitacji



Oświęcimska szkoła tańca Grawitacja zorganizowała kolejną galę pokazową. Niestety była to ostatnia gala mojej dziewczyny Madzi, która z powodu studiów musiała zrezygnować z tańca.. Więcej zdjęć: link

Zwiedzanie wojskowego lotniska w Balicach






















Dzięki Jackowi Krawczykowi "od zaplecza" poznaliśmy wojskową część podkrakowskiego lotniska w Balicach. Przez kilka godzin mieliśmy okazję być bliżej "wielkich, latających maszyn". Więcej zdjęć: link


Trzeci plener KMF













Tym razem na plenerze pojawiło się dużo ładnych dziewczyn, które z chęcią prezentowały swoją pasję. Więcej zdjęć: link

Spotkanie na polach lednickich

















Blisko 100 tysięcy młodych ludzi po raz kolejny spotkało się na polach lednickich. Motywem przewodnim spotkania były słowa Jana Pawła II, wygłoszone do młodzieży. Więcej zdjęć wkrótce.

II Life Festival Oświęcim




Life Festival Oświęcim powoli wpisuje się do stałych imprez w Grodzie nad Sołą. W tym roku na kilku scenach pojawiły się takie gwiazdy, jak: Matisyahu, James Blunt, T-Love czy Blue Cafe. Więcej zdjęć: link

Jumbo Jet w Pyrzowicach


Samolot, który od najmłodszych lat chciałem zobaczyć na żywo, czyli Boeing 747 zwany Jumbo Jet wylądował w Katowicach. Na pokładzie przewiózł izraelską młodzież, która udała się w podróż do Oświęcimia. Więcej zdjęć: link

Dni Gminy Oświęcim



Tegoroczne Dni Gminy Oświęcim okazały się bardzo udane. Tłum do czerwoności rozgrzały koncerty Krzywej Alternatywy oraz gwiazdy wieczoru: zespołu Strachy na Lachy. Więcej zdjęć: link

Wybory Miss Ziemi Oświecimskiej



Po kilku latach wybory Miss Ziemi Oświęcimskiej powróciły do Grodu nad Sołą. W tym roku decyzją jury najpiękniejszą oświęcimianką została Karolina Żydek. Więcej zdjęć: link

Ostatnia notka 2011 roku
2011 roku wielkimi krokami przechodzi do historii. Za nami kolejne 365 dni życia, nowych doświadczeń, dobrych i złych chwil. Myśląc o kończącym się roku przychodzi mi do głowy wiele wspaniałych przeżyć, jak chociażby podróże po Europie, najwspanialsze wakacje mojego życia, spędzone z Madzią czy przyjście na świat Antosi, chrześnicy Madzi. Przychodzą również chwile złe, o których staram się jak najszybciej zapomnieć, wyciągając z nich lekcję. W końcu przychodzą mi ludzie, których spotykałem, poznałem, polubiłem. Kończący się rok to dla mnie czas nie tylko podsumowań, ale również podziękowań i przeprosin.

Zacznę od tych ostatnich. Chcę serdecznie przeprosić wszystkich, których w jakikolwiek sposób skrzywdziłem, zraniłem, którzy przeze mnie czuli się źle. Nigdy nie chciałem nikomu nic złego zrobić, jeżeli to się stało, to było całkowicie niechcący. Przepraszam.

Jeżeli wymieniłbym wszystkie osoby, którym chciałbym podziękować, to ten post ciągnąłby się jak mur chiński ;p Dlatego chciałbym w sercu podziękować każdej osobie, z którą miałem okazję się poznać, porozmawiać, wymienić doświadczenia. Na pewno gorące podziękowania należą się (przepraszam, jeżeli kogoś ominę, zrobię to przez nieuwagę i całkowicie niechcący):

Magdalenie Krawczyk - Tobie zawsze należy się pierwsze miejsce. Wielu zdjęć i rzeczy nie zrobiłbym, gdyby nie Twój upór, Twoje słowa i wsparcie. Już od kilku lat jesteś dla mnie inspiracją i motorem napędowym do działania. Dziękuję, że jesteś ze mną już tyle lat. Oby jak najdłużej. Ilość dobra, jakie mi na co dzień wyświadczasz jest niezliczona. 

Pawłowi i Joli Wodniakom - Wymieniać wszelkie dobro, jakie od was otrzymałem to jak rozpocząć pracę, która nigdy się nie skończy. Zawsze mogłem na was liczyć, nigdy nie bałem się zadzwonić i o coś poprosić. Oby przyszły rok przyniósł wam jak najwięcej szczęścia. 

Andrzejowi Rudiakowi - W Tobie stary znalazłem bratnią duszę. Marzenia o podróżach, umiłowanie gór, chęć niesienia pomocy innym. To tylko część łączących nas cech. Obyśmy w 2012 roku odbyli jak najwięcej fotograficznych podróży.

Tomkowi Mólowi - Zawsze wiedziałeś, kiedy potrzebuję słowa wsparcia i zawsze mi je dawałeś. Lekcje, jakie mi udzieliłeś na zawsze zapamiętam. 2012 rok jest dla Ciebie rokiem wyjątkowym, oby dobro, które się rozpocznie nigdy nie zgasło.

Kasi Baranowskiej - I Ciebie Kasiu nie mogło zabraknąć na tej liście. Wspólnie prześmiane godziny skutkowały dwoma rzeczami: bólem brzucha i poprawą nastroju. Chciałbym, abyś w 2012 stałą się współlokatorką M.

Dominikowi Smolarkowi - Dużo spędziliśmy fajnych chwil. Zwłaszcza pod koniec tego roku. Dzięki, za dużą dawkę informacji, która mi się bardzo przydała. Kolarskiego powodzenia w nowym roku!

Piotrkowi Tarczyńskiemu - Piterku, jesteś jedną z osób, które staram się dokładnie obserwować i uczyć się od Twojego profesjonalizmu. Nie tylko w fotografii. Dużo zdrowia!

Jackowi Krawczykowi - Brachu, lista Twoich zasług jest równie długa, jak Amazonka. Wspólne chwile na górce EPKK, rozmowa na każdy temat, to wszystko wiele wniosło w moje życie. Dzięki!

Rafałowi Ślęzakowi i Jarkowi Praszkiewiczowi - Wasze zdjęcia i podróże zawsze mnie inspirowały. W dodatku wasza rozrywkowość i umiejętność robienia fotografii to cechy, które chciałbym naśladować. Oby ten 2012 był lepszy dla nas wszystkich.

Mateuszowi Paliwodzie - Pozwól Siwy, że nie będę się rozpisywał, bo zrobiliśmy to na Facebooku :)

Piotrowi Studnickiemu - Nie mogło zabraknąć Księdza na tej liście. Ogromne dobro i pozytywna energia, jakie Ksiądz wyzwala udzieliły się również i mnie. Dużo szczęścia w każdym zakątku ziemi.

Marcinowi Matrasowi, Pawłowi Samsonowiczowi i innym:) - Myślę, że tutaj zasług nie muszę wymieniać. Według mnie stworzyliśmy fajną ekipę, a praca z wami to czysta przyjemność:) Oby tak pozostało w 2012 roku. A Tobie Marcinie szczególnie za repertuar i wszystkie przeprowadzone rozmowy.

Gabi Kroeb - Jesteś jedną z osób, które zapamiętam do końca życia. Wspólna przygoda w Szwecji i ten łatwy kontakt, jaki nawiązaliśmy mam nadzieję zaowocuje w przyszłości:) do zobaczenia w Falun!

Jarosławowi Saternusowi - Jarku, myślę, że wiesz za co. Byłeś jednym z nielicznych, którzy zgodzili się podzielić swoją fotograficzną wiedzą, użyczyć sprzęt, zorganizować plener. Przepraszam, że uczeń nie był zbyt dobry, mam nadzieję, że uda się to naprawić w 2012.

Ani Jasińskiej - Szkoda Aniu, że urwał mi się z Tobą taki kontakt, jaki mieliśmy na pierwszym roku studiów. Mimo to chciałbym Ci podziękować za każdą przeprowadzoną rozmowę. Dużo dobrego, bo na to zasługujesz.

Joasi Pilszczyk - Spotkanie po latach myślę, że odrodziło fajny kontakt z Tobą. W przyszłości będziesz doskonałą dziennikarką (choć już teraz uważam, że tak jest).

Markowi Pytce - Maro w sumie nie wiem, co napisać. Jest tego tak dużo, że nie obejmę tego w krótkiej notce. Przyjmij tylko to jedno dziękuję!

Kasi Hendzlik - Kasiu, zawsze uważałem, że jesteś piękną i wartościową dziewczyną. Bardzo żałuję, że nasz kontakt totalnie się urwał. Mimo to każdego dnia trzymam kciuki za Twoje życiowe powodzenie. Dużo szczęścia!

Jest jeszcze długa lista osób, którym chciałbym podziękować. Wymienię jeszcze część z nich, bez podawania powodów: Kasi Zielińskiej, Kasi Biesik, Michałowi Szymczykowi, Kasi Zemlik, Markowi Mędeli, Rafałowi Lorkowi, Matiemu Kamińskiemu, Roksanie Butryn, Eli Telbyło, Przemkowi Zychowi, Mirkowi Dziubkowi, Robertowi Tomasiewiczowi, Uli Lelito, Marcinowi Wolniewiczowi, Karolinie Ćwiklickiej, Arkowi Krawczykowi, Piotrkowi Palce, Albertowi Bartoszowi, Moni Nasienniak, Karolinie Ludwikowskiej, Fabianowi Stępieniowi, Robertowi Słupikowi, Basi Sękowskiej, Bernadecie Sędrak-Legut, Łukaszowi Furczykowi, znajomym poznanym w Nyköping, w pracy, na uczelni oraz wszystkim pozostałym.

Na zakończenie życzę każdemu odwiedzającemu mojego bloga dużo wspaniałych chwil w nowym, 2012 roku. Niech dobro i szczęście nigdy was nie opuszczają. Zachęcam również do podzielenia się w komentarzach najszczęśliwszymi chwilami z 2011 roku.

Kamil Szyjka (www.doncamillo21.blogspot.com).

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia